Forum klasy 1 a gimnazjum dwujęzycznego w Tarnowie
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Rejestracja Zaloguj

Regulamin:), czyli lekturka obowiązkowa!

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.pierwszaag.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarkMoon
Administrator



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 21:35, 02 Paź 2007 
Temat postu: Regulamin:), czyli lekturka obowiązkowa!

1. Powitanie
Witam wszystkich na forum klasy 1"a" gimnazjum dwujęzycznego w Tarnowie! Regulamin powstał, aby określić ogólne zasady działania tego forum. Ma to ułatwić jego działanie oraz poruszanie się po nim. Wyjaśnia też niektóre reakcje Administratora(ów), np.: skasowanie jakiegoś tematu, wysłanie na czasową banicję lub usunięcie użytkownika.

2. Postanowienia ogólne
Forum jest dostępne dla wszystkich. Mając status gościa, możesz przeglądać zawartość forum, jednak jeśli chcesz dodać swój wpis do jakiegoś tematu, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. Aby móc się zalogować, musisz się zarejestrować przy użyciu formularza. Z uwagi, że formularz jest dość rozbudowany, prosiłbym o ostrożne jego wypełnianie, zastanowienie się, które informacje chcecie udostępnić, a które nie, oraz które z informacji mają być jawne dla wszystkich, a które mają być ukryte przed pozostałymi użytkownikami. Szczególną uwagę proszę zwrócić przy podawaniu swojego adresu e-mail, niezbędnego do prawidłowego korzystania z forum (przydatne w powiadomieniach, czy w procesie odzyskiwania hasła). Jeśli okaże się, że podany adres nie istnieje, dany użytkownik zostanie usunięty przez Administratora. Kasowani będą też użytkownicy,
którzy: podadzą wulgarny bądź obraźliwy Nick lub kiedy podane dane będą nieprawdziwe.

3. Ogólne zasady

- nowe tematy mogą być zakładane jedynie w dziale z odpowiednią kategorią (jeśli nie istnieje, możesz w tej sprawie skontaktować się z Administratorem forum lub zgłosić prośbę w temacie "O FORUM"),
- zawsze trzymaj się tematu dyskusji
- pisz z sensem tak, aby każdy rozumiał co piszesz
- o ile to możliwe sprawdzaj poprawność treści swojego wpisu
- nie obrażaj innych użytkowników forum wulgarnym słownictwem, wyzwiskami, czy obraźliwym tekstem (nawet, jeśli istnieje szansa, że ta osoba nigdy nie trafi na to forum)
- zaistniałe problemy techniczne zgłaszaj Administratorowi forum po wcześniejszym sprawdzeniu, czy sam nie popełniłeś jakiegoś błędu i po upewnieniu się, że błąd wystąpił więcej niż raz

4. Zakładanie nowych tematów, pisanie wiadomości

- zakładając jakiś temat, sprawdź czy nie był wcześniej poruszany (taki sam lub podobny). Do sprawdzenia można uźyć funkcji "SZUKAJ"
- upewnij się czy zakładany topik znajduje się pod odpowiednią kategorią tematyczną
- postaraj się jak najlepiej dobrać tytuł do problemu jaki chcesz poruszyć na forum, najlepiej aby był krótki i konkretny
- przyjmij zasadę jeden temat = jedno zagadnienie
- w treści pytania bądź jak najbardziej precyzyjny, pisz zrozumiale i sprawdź poprawność swojego tekstu
- jeśli nie istnieje kategoria pod którą chcesz podpiąć swój temat, skontaktuj się z Administratorem forum
- jeśli nie masz nic konkretnego do napisania na dany temat, nie pisz!
- nie nabijaj sobie ilości wpisów, gdyż nie jest to ważne na tym forum
- tego samego wpisu nie umieszczaj w więcej niż jednym forum
- nie używaj zbędnych znaków i symboli
- nie pisz swoich postów jeden pod drugim!!! Jeśli masz coś do dodania, edytuj poprzedni!!!
- nie komentuj sytuacji, w której nikt Ci przez dłuższy czas nie odpowiedział!
- zanim wyślesz swój tekst, sprawdź jego poprawność (mimo że istnieje możliwość edycji zatwierdzonego posta)
- ograniczaj się jedynie do używania dostępnych tagów: [quote], [code], itd.,
- tematy, które nie znajdą chętnych do dyskusji, zostaną po jakimś czasie skasowane, bez wcześniejszego informowania autorów,
- Administrator i Moderatorzy mogą bez żadnego uzasadnienia skasować założony przez użytkownika temat lub napisany post.

5. Podpis (sygnatura) i emblematy/avatary

- podpis powinien zawierać wyłącznie tekst (żadnych banner, grafiki itp.) oraz powinien być stosunkowo krótki
- używaj małej czcionki. Sygnatura nie powinna dominować podczas dyskusji
- podpis nie może zawierać niecenzuralnych słów lub powszechnie uważanych za obraźliwe
- rozmiar emblematu/avatara nie powinien przekraczać rozmiaru 160x128 pikseli (do 14 kB),
- avatary nie powinny przedstawiać treści niezgodnych z prawem, uznawanych za obraźliwe, budzących zgorszenie i tp.
- Administrator forum zastrzega sobie prawo do zmiany lub usunięcia podpisu użytkownika bez podania przyczyny

6. Konsekwencje za nie przestrzeganie regulaminu

Regulamin forum powinien być respektowany.
Niezastosowanie się do niego będzie miało różne konsekwencje:

- te nieszkodliwe (błędy stylistyczne, ortograficzne) raczej nie będą rygorystycznie ścigane przez Administratora, jednak pamiętajcie, że to jak piszecie, świadczy o Was. Jeśli będziecie robić pełno literówek, Wasze wpisy mogą być mało czytelne i pomijane w czytaniu przez innych użytkowników
- użytkownicy reklamujący strony o treści pornograficznej, bądź innej, uważanej za niezgodne z prawem bądź obraźliwej, muszą liczyć się z tym, że ich konto zostanie natychmiast skasowane! Wszystkie ich dane: Nick, e-mail i adres hosta, zostaną zablokowane już na stałe!
- zbyt nerwowi użytkownicy, którzy zaczną wyzywać jakiegoś innego użytkownika (użytkowników), bądź ludzi spoza forum, muszą się liczyć z banicją (po 3 ostrzeżeniach Administratora bądź Moderatora). Przy niereformowalnych przypadkach banicja będzie NATYCHMIASTOWA!!!
- tematy umieszczane pod nieodpowiednimi kategoriami tematycznymi, przy dobrej woli Administratora mogą zostać przeniesione w odpowiednie miejsce. Ci którzy nagminnie będą zakładać tematy tam, gdzie nie trzeba, muszą się liczyć z kasowaniem ich tematów, a w szczególnych przypadkach z banicją na czas określony przez Administratora.

Jeśli zauważysz, że któryś użytkownik łamie postanowienia niniejszego regulaminu, a osoby zarządzajęce forum nie reagują, skontaktuj się z którymś z Administratorów lub Moderatorem. Co prawda zrobimy wszystko, aby kontrolować co się dzieje na forum lecz, w momencie jak forum się rozrośnie, może nam coś umknąć.

8. Inne
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu zarejestrowany user forum bądź osoba odwiedzająca forum zagrozi mi procesem sądowym, proszę aby od razu skierować sprawę do sądu a nie straszyć mnie mailami bądź wypowiedziami na forum. Jako właściciel forum z pewnością nie będę prosić aby tego nie robić. Stać mnie na prawnika.

Administrator forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do regulaminu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Franco




Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Tarnuf

PostWysłany: Śro 18:40, 03 Paź 2007 
Temat postu:

komu to sie chce cztyac? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarkMoon
Administrator



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 19:48, 03 Paź 2007 
Temat postu:

Oto jest pytanie;pp ale możesz na nie odpowiedzieć na kolejnej lekcji Wiedzy o Buszmenach, a tak wogole, to zaklada sie nowe wątki;pp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.pierwszaag.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
MSHandwriting Theme Š Matt Sims 2004
phpBB  © 2001, 2004 phpBB Group
Regulamin